..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/06/19

Uppföljning, Baby foot

Hej!

Ok, här kommer ett gäng bilder på mina fötter. Före, under tiden och efter behandlingen med Baby foot. Det hela är som jag tidigare beskrev en kur för att ömsa skinn.
En varning för smått äckliga bilder kan vara på sin plats!

Nu kör vi...
 Före: En trött fot som inte sett röken av en fotfil på några månader.
Huden är tjock!
 Ett tag efter behandlingen: Huden på oavsidan är torr och fnasig.
Mycket har trillat av och på de värsta områdena håller huden på att lossna.
Efter: En betydligt lenare fot men det finns fortfarande kvar förhårdnader.


Bedömning: En bra produkt som jag kommer att använda igen.
 Fötterna har fått sig en rejäl uppfräschning.
Finns fortfarande en liten spricka kvar men med några fotbad
och en bra fotsalva kommer det nog fixa till sig.

Kram på er från en väldigt trött och sliten Malin.
(som behöver semester NU!!!)

7 kommentarer:

Photo by Maria sa...

Det där skulle jag behöva till mina fötter.. Får nog införskaffas =)

Ha en fin fortsatt dag..

Kram Mia

Anelma handarbetar sa...

Snart svävar du på moln med dina fötter.

Kram Birgit

Nyanser av vitt sa...

Jag var på fotvård igår och det var välbehövligt :O)
Kram

Jenny sa...

Hej Malin!
Det där hade jag oxå behövt, får alltid så torra o spruckna hälar..har köpt en slags hyvel (typ osthyvel;)) som man tar bort gammal hård hud på fötterna med, den är effektiv men häromdagen råkade jag ta lite för mycket, ajaj!

Ha en trevlig midsommarhelg!

Kraam Jenny

Ulrika sa...

Hej
här har du en ny läsare. Gillar att du bjuder på dig själv. det är min stil med.
... Ulrika

I mina gömmor sa...

Hyvla fötter, bra idé! Jag brukar gå på dem med en sax... Haha, får se till att sköta dem nu!

Ulrika: Vad glad jag blir!

Kram M

Ulla sa...

Hej,,,,intressant med fötterna,,,får jag nog prova.

Hoppas du njuter av dina sommardagar och jag kommer att kika in igen,,,