..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Dagens lilla present...

Dagens adventskalenderpresent var små skor till den lilla hästen (som fanns i gårdagens påse)

Tavlan med en broderad hund är Anders gamla. Hans mamma har knåpat ihop den. Känns roligt att använda den till Kajsa.


Två nya änglar pryder nu vårt hem.
Kajsa har ritat en ängel och när armen blev fel så tänkte hon om och ritade dit ett instrument.


Av Suss fick jag den här söta ängeln som passade helt perfekt att hänga på min glittergren. Roligt! Hade funderat på att hänga något där men kom inte på vad. Det var som att det var meningen att den skulle vara där! Tack!


I helgen ska jag ha kalas. Bara nya recept och har inte provlagat...vågat eller hur!  2 kakor står färdiga i köket, en sorts chokladkaka med kolacreme. Återtkommer med bild och recept om den är smaskig.
Har tänkt mig en kyckliggryta med rödvin som huvudrätt och förrätt hoppar vi över. Ska bli jättetrevligt att träffa släkten!

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: