..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

En tomte måste väl få komma in i värmen?

Får väl erkänna att tomten stått inne ett bra tag. Inte på bästa platsen men längst ned på en hylla. Hade inte hjärta att ställa ut den när jag plockade upp den ur Ullaredspåsen.
Jag gillar att den är betongfärgad. Överhuvudtaget gillar jag inte speciellt många tomtar. Helst ska de vara lite fula och slitna. Våra ärvda tomtar är de bästa vi har, de och Kajsas egengjorda förstås!


Jag har parkerat mig i soffan. En varm dusch och skönaste nattlinnet och mjukisbrallorna på. Luddiga sockorna är givetvis på med!
Här tänker jag ligga tills jag blir tvungen att masa mig upp. Slipper laga kvällsmat idag och det är jag glad för!

Nu är det inte många dagar kvar till julafton! I morgon börjar nedräkningen med presentkalendern, ska bli så kul! Så när lilla loppan har somnat ska vi knyta fast påsarna i ringarna. Så gott att ha förberett allt annat!

Hej hopp i lingonskogen

Inga kommentarer: