..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Firad i dagarna tre!

Oj vad jag har blivit uppvaktad! Presenter, sms, telefonsamtal, skönsång och vanliga, hederliga kort på posten! Lyx att fylla år när man får ha det så! Så nu är jag 32 år och en dag om man ska vara precis. Ingen åldersnoja-givetvis- det känns bra att bli äldre, att leva och få rynkor. (fast lagom många kan man ju önska sig!)
Jag älskar att ha släktkalas, att vi tränger ihop oss i soffan och att man är omgiven med människor som man älskar.
Har inte tagit ett enda foto men det gjorde Jessica:

Vi började med glögg. Provade två nya sorter. Blåbär/lingon och choklad/chili.

Tilltugg: Pepparkaksskorpor och blåbärstryffel.


Tack alla som gjort mitt firade så fint!

Inga kommentarer: