..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Förvaring


En väldigt rostig bytta fick sin plats i köket ovanför diskhon, tänkte att jag skulle köpa en rotfruktsborste och lägga i den.

Jag mår ungefär likadant som i går, hängig, trött och svag i kroppen. Om det inte är bättre tills i morgon får jag nog lämna leverprover. Har inga förkylningssymptom så jag blir lite fundersam.

Lite har jag orkat med på förmiddagen, skurit och lagt samman fyra glas. Ja det var väl det jag gjorde. Efter det lyssnade jag på ljudbok, nedbäddad under täcken och filtar. På tal om det så önskar jag mig en Quilt.
Klicka för att stänga fönster
Klicka för att stänga fönster

Tycker att den här quilten från Ofelias hus är så fin!

Inga kommentarer: