..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/17

Fotografering a la lyx

Nu är det bokat, en kvälls "modell för en dag" med sminkning och fotografering. Skulle varit i väg för länge sedan men då kom en massiv kortisonkur i vägen. Var inte så värst sugen på att bli fotoraferade med kortisonkilon på magen och ansiktet. Nu ska det bli så roligt! Nu blir jag tvungen att städa i garderoben så att jag kan välja vad jag ska ha med mig för kläder. Spännande att se hur mkt de kan fuska med ljussättning, bra fototeknik och sminkning. Jag kanske blir en riktigt babe! :-)

Kram från Malin

2 kommentarer:

Så Vitt Jag Vet sa...

Det låter ju skoj...Kanske man får se bilder på bloggen sen..
Skoj att du vill vara med i min utlottning..
Ha det bra..
Kraam
Sanne

I mina gömmor sa...

Lovar att lägga ut en bild!
Kram Malin