..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Gammalt och nytt






Idag har jag samtidigt haft ångest och mått väldigt bra. Var i Antikladan och kände att jag ville ha allt och vara i alla rum samtidigt! Fanns så många fina saker och möbler. Emalj, små saker i pressat glas, slitna klaffbord som bad om att få flytta in hos mig. Tyvärr finns det ingen plats för nya möbler. Blev helt förälskad i världens finaste blomsterbord som hade varit kanonfint att måla vitt och sedan fylla med pelargoner men inte heller det finns det plats för.

Väldigt sliten men fin, ska hänga som prydnad i köket.


Den lilla glasskålen är 4*10 cm och ska innehålla sockret till sommarens jordgubbar.

Emaljburkarna är egentligen mer gröna än vad det ser ut att vara på bilden. De är nytillverkade och ska innehålla te och kaffe. Ska hängas upp tillsammans med skopan.

Inga kommentarer: