..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Nedbäddad.

Idag är jag lite ynklig! Ligger nedbäddad med någon sorts förkylning som slagit ut mig rätt rejält. Började i går med frossa (fast utan feber) och allmän sjukdomskänsla. Har varit på NÄL och gjort cellceptkoncentrationsmätning så då tog vi alla andra prover med så vi vet iaf att levern mår bra! Skönt. Hade redan börjat planera hur vi skulle lösa vardagen med mig på Sahlgrenska.
Så detta är väl bara att försöka sova och vila bort.

Tänkte visa er presenten jag fick i går, jag blev så glad!

Härliga gamla papper och noter och en liten blomma vikt i skört papper!

Passade bra i min lilla trälåda.

Tack snälla vännen för presenten och för att du är så go!

Inga kommentarer: