..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Semester!

I morgon börjar min semester, fast vi har redan firat in den i fredags!
Igår var tjejerna här och hämtade mig för att fira mig, har blivit lite fördröjt med mitt 30årsfirande pga av sjukdom, möhippa och annat. Vi åt god mat och hade det gött! Underbart kul att träffas, blir inte så ofta numera som man träffas fler än en och en och speciellt inte utan barn. Nu var det bara ett med och det ligger och bakas. :-)
Fick ett presentkort på manikyr, kul! Inget som jag brukar unna mig själv.
På kvällen åkte vi och hälsade på pappa med familj och tom Kajsa som brukar somna var vaken till 23. En härlig kväll, kvällarna är skönast när det är så här varmt!

Idag hade hela familjen sovmorgon, när min klocka ringde 8.30 sov alla! Smög ned och tog medicinerna och sedan kröp jag ned igen. Vaknade halv elva...det var länge sedan som jag sov så länge.

Eftermiddagen har jag och Kajsa ägnat åt att baka. Det blev engelska chokladchips, hallonsnitt, hallongrottor och bruna/vita småkakor.
Några körde jag hem till Bernth, några ska med till min mormor och resten hamnar i frysen för sommarens utflykter.

Inga kommentarer: