..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/11

Sköna fredag

Veckan har bara svischat förbi och nu är det helg igen, skönt! Kommer precis från scrapbordet, har blivit påverkad av alla fina bloggare som tillverkat påskägg på löpande band! Hade turen att hitta en gammal nattvarsbok med vackra sidor som jag använde till att klä ägget med. Bild kommer i morgon då ljuset är bättre. Vilket ovänder det har varit i dag! Snö och storm hela dagen.
Vill inte HA mer vinter nu, vill ha vår, knoppade träd och vårlökar som spirar. Tills vintern släpper taget om Svea rike får jag väl dra ned persiennerna och pyssla vårpyssel så att jag i alla fall kan inbilla mig att det är plusgrader ute!

Ha en härlig helg!

Kramar från Malin

2 kommentarer:

Liselott sa...

vilken fin blogglista. Fick inte till min riktigt. ska försöka igen i morgon. Kram Liselott

I mina gömmor sa...

Annars får du höra av dig så hjälper jag dig!
Kram