..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Svämmar över.

I dag händer det så mycket bra saker att jag känner att jag svämmar över av lycka!

1) Börjat på 75%. Jippiiiii!
2) Alla prover ser bra ut, även cellceptkoncentrationen så nu ska jag sänka kortisonet till 3.75 mg!!!
3) Vi har smockat i oss semlor med chokladcreme i.
4) Jag har fått mitt Dremel multiverktyg och testborrat i glas och det gick jättebra. (på frihand, jag kunde!)
5) Det ligger två tidningar bredvid mig i soffan, Jeanne d´Arc Living och 101 ideér.
6) En vacker vit hortensia väntar på att sättas i kruka.
7) Jag har fått tillbaks aptiten så nu kanske jag kan gå upp ett kilo eller två.


Det är så skönt att känna att livet relativt normalt igen! LYCKA!

Stora kramar från Malin

Inga kommentarer: