..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Taadaaaa...hyllan!!!

Äntligen, äntligen är den uppe! Min tankeverkasamhet har varit fullt upptagen med att fundera hit och dit på tallrikshyllor, kökshyllor och hur man kan bygga att jag knappt vet vad jag ska fylla tiden med nu! Tur att jag ska börja jobba 75% i veckan!
Så här blev det.

Jag hittade en fin karbinhake som jag tyckte passade. Jag kunde väl inte veta att den var till båten? Den är iallafall min nu, bara min! Filmis på Brigitte Bardot. Tur att mamma sparat på lite saker.

 Liten kanna, Milou, från Mixin.

Mandelkvarn köpt på Antikladan.

Koppar från GreenGate.

Små burkar med sött strössel i. Idén snodd från min favoritbloggare Underbara Clara.

Från vänster Vineta, Gefle- Klockor och Gröna Anna. De två sista hittade jag i förrådet när jag letade efter en såssnipa i porslin att ha en blomma i.

Ha en skön söndagskväll, i morgon är det en ny vecka!
Kram Malin

Inga kommentarer: