..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Till växthuset

I går och idag har växthuset börjat ta form, en trappa är byggd och ramen rest. Tur att jag har så fina människor runt om mig som hjälper till! De har verkligen slitit under regnskurarna idag! Tack så mycket allihop!
Vi har börjat plocka fram lite gamla grejer (eller många grejer) från våra gömmor. Så kul att hitta saker som man inte ens minns fanns där! Lite nytt och gammalt fast nyköpt har vi också fixat.



Från lunch och framåt kom det en hel del regn och åska.


Soffa från Dennis Prylbod. Helt nedregnad och därför mörkare än när den är torr. Kommer bli skön med dynor och kuddar.


Litet soffbord. Ska bli vitt men jag orkar inte göra det i år. Eller iaf inte nu.


Trasmatta från Rusta.



Byrå från samma ställe som soffan.


En "inflyttningsblomma" till växthuset från systeryster!


En pytteliten växasäng! Har tänkt att ha den som blombord. 50 pix på Röda korsets affär.


Nicke undrade om jag skulle ha en loppis... Undrar hur mkt som får plats i ett växthus?



Älskar den har gamla korgen. Både färgen och att den är så sliten tilltalar mig. Kommer bara att få stå i ett hörn och vara vacker.

Inga kommentarer: