..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Ur

Ligger i soffan och tröstäter hockeysnus. Har fått tillbaks ledvärken men denna gången i högerhandens fingerleder. Har bara haft ont i handlederna innan så detta känns aningens handikappande då man använder fingrarna på ett annat sätt. Alla autoimmuna sjukdomar är ju liksom släkt så man kan drabbas av inflammationer på olika spännande ställen i kroppen. Tarm och lever har jag ju redan klarat av så nu är det väl dags för nästa.  Jag har iaf bestämt att jag tänker fortsätta pyssla och fixa hur söndervärkta fingrarna kommer bli, det ska inte sjukdomen få ta ifrån mig! Fast det behöver ju inte alls bli så, om jag har tur så är det övergående, det har det ju varit i handlederna.

Just det, jag har varit på PB Home idag. Så fantastiskt fina (och dyra) grejer där. Hittade en ram med uppspännt tyg i + att det var ett nät i metalltråd fastspännt över. Egentligen tänkt att ha foton i men jag har hängt upp fickur i den. Tror att den kommer bli fin i tornet. Ser fram emot att gå på deras torsdagsrea!

Inga kommentarer: