..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/03/31

Fira älsklingen

Vi hade tänkt att gå ut och äta men eftersom jag inte är så pigg hämtade vi hem lite olika indiska rätter. Medans A hämtade maten myste jag till det med ljus och blommor på bordet. Minst lika mysigt som att gå ut och dessutom hade vi trevligt sällskap av svärfar.
Marängsviss är en storfavorit så det blev dagens efterrätt. Väldigt gott!


Svärfar vann guld i "mest marängsviss i liten skål."


A fick bla en bok om joga. Fanns övningar som var bra om man har dålig hållning så nu ska jag testa dessa. Försökt mig på en del andra övningar som A visat mig men de här såg lagom svåra ut!

Hej hopp!

2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

Så enkelt o så jädrans effektfullt med de små vaserna o kakmåtten med ljus i - jag gör likadant hemma o många blir så förvånade över hur ljuvligt man kan göra med små medel.
Hoppas du snart ska få må bra Malin! <3 Kram gisela

I mina gömmor sa...

Visst är det så, och du som har en egen butik att hämta grejer ur! Bästa grejen egentligen då du säljer gamla saker. Köpa kul grejer på loppis och när man tröttnar på dem så säljer man! Tack fina du. Glädjs så med er för lillkillens skull!

Kram