..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/04/03

Bilder i kväll

I kväll kommer bilder från tornet. A ska spika lister och vi har faktiskt redan ställt in möbler och annat! Han får skjuta på möblerna för att komma åt, vi kunde helt enkelt inte hålla oss tills målarfärgen hade torkat på listerna.
I dag kommer Jessica hit, vi ska åka en sväng till antikladan och luncha. K har redan paxat henne under en stund, hon gillar henne så mycket.

Gårdagen spenderade vi hos syrran som fyllde 35. God mat (söta syster hade gjort kycklingspett till mig istället för lax-hon vet att jag inte gillar fisk) och en smarrig kladdkaketårta. Som vanligt lika mysigt att träffa släkten men så har jag occkså världens finaste familj! Saknade kusinerna men syrran och Jessica planerade en härlig grillfest i sommar. De bestämde att vi ska vara hos oss och vad jag ska baka så det är bara att köra på! :-)

Dags att slita sig från datorn och börja fixa!

Kram på er!

Inga kommentarer: