..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/04/17

Blågubbar, fast vita.

Mamma kallar pärlhyacinter för Blågubbar, jag tycker de är söta både som blå och vita.
 Sussie tog över min byrå som jag skänkte bort här på bloggen och när de hämtade
den fick jag en söt vit pärlhysacint i en fin kruka.
Som små klockor med spetskant.


I dag har jag haft fullt upp med häliga saker! Först tränade jag, när jag kom hem väntade syrran och barnen med fika. Barnen lekte och vi var ute i det sköna vädret. När de åkte hem åkte jag och Kajsa till Antikladan. Några nya fynd gjordes och vi blev riktigt bortskämda! Vi blev bjudna på glass och K fick en supersöt liten madonnafigur.  De är så rara!
Bilder kommer på vad vi hittade.

På tal om Antikladan så håll utkik på deras facebooksida, snart kommer en tävlingsutmaning där!

Kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Visst hade vi det mysigt idag! Jag måste snart följa med till Antikladan och kolla in alla skatter! kram Linda

I mina gömmor sa...

Ja verkligen! Lite kort bara, vill behålla er länge när ni är här!
Vi får boka den där rundturen med antikladan som final! Kram