..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/05/11

Brun utan sol. Jag behöver öva!

Alla på jobbet börjar bli vackert solkyssta. Jag är likvit, för att råda bot på detta brunutansolade jag mig i går kväll. Slarvade med peelingen, jag menar vem orkar med det?, och smörjde in ett lagom lager. Det stod att händerna skulle tvättas ordentligt så det gjorde jag. Väldigt ordentligt tydligen...
Man kan ju i alla fall konstatera att
1) Den fungerar
      2) Jag behöver öva!
Smetade på lite extra så nu är det lite bättre. Armband och klocka på samma arm fixade det med. Fast iofs tyckte jag att det var så kul att jag visade det för alla i alla fall så jag kunde skippat att dölja det!

Jag har samlat ihop några av plåtburkarna och ställt på rad i vardagsrumshyllan.


Nu ska vi vattna de stackars växterna i växturset, jag antar att de har vätskebrist i den här kosiga åskvärmen!

Kram från Malin

3 kommentarer:

freddesvitahem sa...

Tvätta inte för noga.
Det är nog mest handflatorna de syftar på så de inte är brun/gula.
Hoppas du blir brun på händerna.
Snygg samling av gamla plåtburkar du har.
De är inte lätta och få tag på.
Kramis

FruNeroLindström sa...

Hihi, lite kul faktiskt!
Jag är så värdelös på att få det där kletet jämnt så jag brukar glädja alla med att helt enkelt vara blekast =)

Vilka mysiga bakbilder du hade i förra inlägget.
Gjorde en liknande grej för någon dag sen.
Alla fotar fina middagsbilder, visst jag hade också lagt upp rätt fint för att ta kort. Men sen visade jag också att jag minsann ätit upp ALLT på talriken ;)

Hoppas du får en härlig Torsdag,
Kram Malin

I mina gömmor sa...

Fredde: Ja jag ska tänka på det nästa gång! Ser lite bättre ut på händerna nu!

FruNero: Ja någon ska ju vara det med! :-) Fast jag ska nog försöka ett tag till!

Kram på er!