..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/05/10

Godmorgon!

Hej på er!
I dag klev jag upp tidigt, ögonbottensfotografering stod på schemat. Svidande droppar i ögonen och pupillerna blev stora! Min snälle svärfar skjutsade mig till sjukhuset, bra för i det starka solljuset såg jag ingenting! Satt med en solhatt neddragen över ögonen. Nu kan jag se rätt bra igen men jag ser drogad ut med svarta ögon. Resultadet då? Ett kärlnystan på samma ställe som vid förra fotograferingen. Det hade inte växt men för säkerhets skull ville de att jag kommer in om ett år igen.

När vi ändå är inne på hälsan fick jag svaren från gårdagens prover, levervärdena var bra, njurvärdet är tillbaks till min vanliga nivå och det andra ligger också helt ok. Det är skönt när kroppen håller sig lugn! Peppar, peppar så kanske det går att bara ta prover var 4:e vecka nu!
Fast det är nog bäst att inte säga det högt så att jag inte jinxar det!
...............

Fler fynd från vår rensning:

Trälådor med måttangivelser. Lycka!

Nu mina vänner ska jag faktiskt sova en stund.

Kram från Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh underbara trälådor, jag vill också ha såna kram Katrin