..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/29

Det gör mig ledsen

Ja, jag blir ledsen och väldigt arg när jag tänker på elaka människor som sprider rykten. Rykten som är tagna ur luften och som gör så mycket skada. Det otäcka med rykten och skitsnack är att även om det kommer fram att dyngan som spridits är osann så är det folk minns om 10 år just ryktet, inte om det var sant eller ej. Jag önskar att jag kunde ringa upp en del människor och förklara för dem hur deras historier som de hittat på, och lyckats inbilla sig är sanna, påverkar de människor som är utsatta för skvallret. Nu är det inte mig som som saken berör men jag är förbannad i alla fall.

Skäms och ägna er tid åt att göra snälla saker i stället!

Inga kommentarer: