..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/22

Fakirbädd

Hej på er

Nu närmar vi oss midsommarafton och jag längtar! Det blir traditionell dans kring midsommarstång, sill till lunch och grillat på kvällen. Ska baka något till midsommarfikakorgen och jag funderar på den här kakan från bloggen Hildas hem. Visst låter det gott med kladdkaka kombinerat med Cheesecake!

Nu blir det lite lugnare på jobbet, dvs efter midsommarfirandet i morgon förmiddag, och det är så skönt, att kunna varva ned lite och bara göra roliga, mysiga grejer.
När jag var på Antikladan sist hittade min syster en fakirbädd, hon ville inte ha den så jag nappade snabbt åt mig den. Åh vad glad jag blev! Varit ute efter en sådan länge.
Ska egentligen användas till att hålla blommorna på plats men här fick den vara korthållare.

Nu ska jag mysa ihop mig med lilla K.

Kram Malin

1 kommentar:

Gisela Testmann sa...

hahaha - Fakirbädd - jag tänkte - men dååå - vad har hon hittat på nu! ;-)
Förväntade mig en säng full av spikar ;-) - en sån har jag baskemig åxå - viste inte att dom hette så
go midsommar söte vän
gisela