..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/11

I dag fick dammråttorna akta sig!

Oj vad jag har städat! Plockat undan, dammat högt och lågt och jagat dammråttor med dammsugaren. Det märks att jag och A dammar och dammsuger på olika sätt, vissa ställen är jag mindre noga med och andra han så det var väldigt skönt att få bort dammet från skrymslen och vrår som han inte prioriterar!
Blev totalt genomsvett av städandet, mer än under mitt pass på gymmet så jag anser att dagens träning är avklarad!

Hade ju tänkt att åka till syrran idag men jag orkade inte köra bil, var så trött när jag vaknade trots att jag hade sovmorgon ända till 10. Så i dag blir det en hemmadag. Kajsa leker med en kompis så hon är nöjd och glad ändå. I kväll så ska jag titta på tjejfilm och dricka ett glas rött, A är på svensexa så jag får passa på att titta på en romantisk film. Ska baka en kladdig chokladkaka och njuta av tillsammans med det röda. Tänk att man kan tycka att det är lyx med en egen kväll!

Kram från Malin

1 kommentar:

Gisela Testmann sa...

Det är verkligen lyx att vara själv - jag har haft en sån dag där jag bara har pysslat o målat - precis som JAG vill - utan att ta hänsyn till stök o bök ;-)
Gå in o titta får du se hur jefla fint jag fick till det under min trapp - det var inte meningen alls - men tack o lov så blev det så ändå ;-)
kram gisela