..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/02

Ledig i fem dagar!

Hej
5 långa dagars ledighet, kan det bli bättre? Det känns som att man verkligen behöver den här ledigheten nu, terminen börjar gå mot sitt slut och jag har semesterlängtan. I går kände vi att vi ville göra något kul så vi våldgästade systeryster med familj. Min svåger grillade kyckling (han är bäst på att få den så där saftig och perfekt grillad!) och vi hade en underbar eftermiddag och kväll.

I dag ska jag och Kajsa skaffa en ny sommarklänning till henne, det ska bli kul att se vad hon kommer välja! I de flesta butiker är hennes nya storlek på storabarnsavdelningen och det är inte alltid jag tycker att kläderna där är lämpliga för en liten tjej! (eller för stora tjejer heller för den delen!)

Jag tycker att en del olivburkar är så fina,
 den här fick agera vas istället för att åka direkt ned i soptunnan.


Hoppas att ni får en fin Kristi flygare!

Kram Malin

1 kommentar:

Gisela Testmann sa...

Kram sötaste vän! :-) - du har helt rätt angående olivburkar ;-) - har bara aldrig tänkt på det förr!
Nu ska jag i trädgården och pyssla
ha en fin torsdag!
gisela