..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/12

Lycka är...

Lycka är att träffa några av de finaste människorna på denna jord! I dag har mamma, min syster och hennes barn varit här. Vi fikade kladdkaka och små bärpajer, myste i växthuset och pratade. Efter ett tag gjorde jag och syrran ett spontanbesök på Antikladan. Åh vad jag älskar det stället! Sedan hem igen och åt hemmalagad pizza som min älskade man hade fixat medans vi handlade. Lyx eller hur!




Om du tycker att ljusstaken är söt så håll utkik, den blir nästa utlottningsobjekt!

Kram till er och ett extra tack till Antikladan för att ni är så mysiga!

3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Låter som en helt underbar Söndag.
Ibland glömmer man uppskatta och värdesätta de viktiga människorna man har i sitt liv. Viktigt att stanna upp och tänka på allt gott man har ibland.
Hoppas du får en underbar start på veckan imorgon.
Kram Malin

Toregårds lilla Lotta sa...

Hej på dej. Vi gick visst om varandra i dag. Men var det inte en evenuell lampa jag såg där på ett av korten??

Vi syns i morgon

Kram L

I mina gömmor sa...

FruNL: Det var det! Jag har blivit väldigt bra på att ta tillvara på stunderna med min familj och sake rsom jag njuter av (som tex loppisar!)
Kram på dig själv rara Malin!

Lotta: Det kan du fethaja! :-)