..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/07/22

Liseberg

Hej på er
Vilken regning dag det är i dag. Det öser ned så vi ligger i soffan jag och K och slöar. K spelar sitt nya Nintendo DSi som hon har sparat till.  Just nu blåser hon i microfonen för att få ned äpplen från ett träd. Åh vad jag hade älskat ett sådant spel när jag var liten!

Igår var vi på Liseberg, vi åkte trots att de hade lovat regn och vi hade tur, precis när vi var färdiga började det dugga. Vi hann till bilen innan det tilltog.
Vi turades om att åka med K. jag fick åka Lilla nyckelpigan eller Rabalder som den heter nu och A flumride. Farfars bilar, karusellen och de där små flygplanen som man cyklar i för att komma högt upp testade vi med. Sockervadd som var härligt rosa och massor av lotter blev det med. Vi vann en chokladask, en byggsats i Cogo (billigare skirvarinat av Lego) och några centerrullar.

Kram på er i regnet!

Malin

Inga kommentarer: