..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/08/10

Fingäster som ger lycka!

Åh vilken fin bebis jag har fått träffa i dag. Blev presenterad för underbare lille Milton. Söt som socker!Världens coolaste, lugna morsa hade han med sig och en stolt mormor!
Ni skulle sett vad sött han sov i min famn. (att han var fullproppad och sövd med mamsens goda käk behöver man egentligen inte prata högt om... )
Lillkillens fina fötter, mjuk som få var han.

Att dessutom få en fantastisk present gjorde inte saken sämre. Sååå mycket kantareller!
En hel kundkorg full och cirka 7 kg!
Det var morfadern i familjen som var så söt och skickade med skogens guld!
Han är helt enkelt skitgo!



Tack för ett härligt besök fina vänner!

2 kommentarer:

Fiffiga Systrar sa...

Vilken fantastisk present du fick!! Inte dåligt! kram

I mina gömmor sa...

Nej verkligen inte! En oerhörd lyx att ha kantareller för hela året och inte ens behöva leta efter en endaste fästing! :-)

Kram