..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/08/17

Svärfars pelargon

Hej
Idag har jag sytt på lapptäcket. Framsidan är färdig och ska nu kantas med linnetyg och sedan ska jag sy på en baksida. Tänker ta en härlig filt och sy dit. Då slipper jag köpa något nytt och behöver inte vänta på att kunna sy färdigt. Kul att kunna sy av vad man har hemma, några torkhandukar, överblivet tyg och en filt. Återvinning så att det skriker om det!

Någon annan som återvinner är svärfar, i år fick jag en av hans sticklingar och nu blommar plantan för fullt!


I kväll har jag varit några timmar på jobbet, skönt att träffa lite folk och få se något annat än hemmet. Får bli en VAB-dag i morgon med då K:s feber envisas att hänga kvar.

Kram på er!

 I morgon visar jag förhoppningsvis ett färdigt täcke!

Inga kommentarer: