..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/10/19

Kul att bli inspirerad!

När jag kikade in i Satu Pysselblogg så hade hon gjort underbara bildsmycken. Googlade på Ice resin som hon hade använt och var tvungen att beställa för att testa. På Smyckestillbehör fanns vätskorna och även tips hur man kunde använda medlet. Så nu pågår full tankeverkamhet hur jag ska göra roliga smycken. Köksbordet är fullt av olika material och pysselsaker!


Anledningen till att jag i lugn och ro kan sitta och pyssla så här på dagtid är att K har feber och ont i halsen. Hon kureras med glass, vatten och mycket vila.

Kram på er och ha en fin dag!
Här skiner faktiskt solen i dag!

1 kommentar:

Satu Pysselblogg ! sa...

Va kul att du har inspirerats Malin, ser fram emot att få se vad du får ihop. Riktigt roligt att göra bildsmycken!
Kram Satu