..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/12/19

En ängel runt halsen

En ängel i dichroiskt- och klarglas med vingar i metalltråd är nyaste
tillskottet i halsbandssamlingen.
Hänget är 6.5 cm långt. Tänker även prova att göra ett mindre där även vingarna är i skimrande glas.

Nu är jag faktiskt färdig med alla julklappar! Så skönt! Julgranen är klädd och julkläder till både mig och K inhandlade. Nu är det bara lite julstök kvar och några satser fudge ska kokas och tas med till nära och kära.

Nu ska jag bara vila, helt plötsligt blev jag så frusen och supertrött. Vi ska ha julmys på jobbet i kväll men jag vet faktiskt inte om jag orkar. Brukar vara så himla mysigt så jag vill gärna gå men samtidigt ska man ju orka med.

Kram på er!

4 kommentarer:

Satu Pysselblogg ! sa...

Så fin ängel! Har du gjort hela själv? Hoppas du får tillbaka lite krafter snart.
Kram Satu

I mina gömmor sa...

Tack! Ja det har jag. Har en glasbränningsugn där jag bränner lite då och då. Så roligt!

Kram

Photo by Maria sa...

Gullig ängel...

Vila och ta det lugnt, det kan behövas ibland..

Kram Mia

Anonym sa...

Åhhh mina lilla ängel du vet precis min smak. Den är göööör fiiin!!!
Krya på dig och stoor kram marita