..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/01/01

Från gammal till nytt.

2012 firades in i Alingsås hos min syster. Finns ingen bättre att inleda det nya året med!
Vi åt massor av god mat och bara var. Enkelt och avslappnat.
Tänkte dela med mig av receptet på västerbottenpajen som vi hade till förrätt.
Jag hittade det här.
Lite krämig i mitten och väldigt god med uppvispad creme fraich, rödlök och Kalix löjrom!
Så gillar man västerbottenost så är den värd att testa.

För att riktigt ge året en bra start så åkte jag till Antikladan.
Hittade lite smått och gott. Bland annat en glasskål på fot som jag har satt en orkidé i.
Vad jag hittade mer får ni se en annan dag.

Nu är julen utslängt och jag njuter av att det är som vanligt här hemma igen!

Kram och ha ett fint 2012!

Inga kommentarer: