..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/01/16

Muffinsbak i fluffig klänning.

Jag känner mig lite som en blandning av Carrie i Sex and the city och en husmor. Jag testbakar nämligen en sorts chokladmuffins samtidigt som jag provar en vippig klänning som jag fyndade på en köpsida. Så med klänningen på (och vackra raggsockor) provsticker jag muffinsarna
och känner mig som någon i en TV-serie.
Klänningen vet jag egentligen inte när jag ska ha, kanske nästa nyår eller om jag blir bjuden på en brakfest där en svart, ringad klänning med tyll i kjolen passar sig!
Rätt kul att en oprovad klänning köpt på vinst och förlust för en väldigt billig peng kan sitta som en smäck! Det är som om den vore sydd för mig!

Jag var verkligen aptrött när jag kom hem från jobbet i dag så det blev några timmars vila och sömn i soffan innan jag började med kvällsmaten. Nu känner jag mig i form igen. Skönt att kunna vila sig pigg!

Nu blir det mys i soffan med Bolibompa!

Kram

3 kommentarer:

Toregårds lilla Lotta sa...

Vi får väl ordna en sån fest då....Det är ju så kul att klä upp sig!

Photo by Maria sa...

Kan man inte få se en bild på klänningen? =) Låter som en snygg kreation..

Kram Mia

I mina gömmor sa...

Jaaaa! En fest med festklänningar och drinkar i höga glas!!! Ska vi fixa den ihop, så kul att planera!


Mia, visst kan du få det!
Ska komma ihåg att dressa upp mig och fota ngn dag. Just nu är jag vackert iklädd flanellnattlinnet. :-)