..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/02/12

Vårdag

Sol som värmer kinderna och takdropp, visst är det härlig!
Hoppas att det håller i sig ett tag så att vi får njuta av att slippa frysa när vi är ute på jobbet. Hellre hänga upp 30 blöta overaller än att känna hur blåsten letar upp minsta springa mellan vantar och ärm eller där halsduken inte sitter tätt!

I lördags var min moster och min bonussläkting Berit här. Vi åt rödvinsgryta och Kajsa hade valt marängsviss till erfterrätt. Sedan mös vi ihop oss i soffan och åt godis och tittade på Melodifestivalen. Väldigt bra lördagskväll helt enkelt!

Fick så fina blommor som gör mig så glad varje gång jag kommer in i köket.
De doftar underbart och är en fröjd för ögat!

Idag har vi träffat syster med familj. Var så länge sedan vi sågs att vi helt enkelt var tvungna att åka dit! En dos av Linda måste jag ha (helst väldigt ofta) annars mår jag inte bra!

Nu ska jag njuta av sista timmarna av söndagskvällen!

Kram Malin

2 kommentarer:

Linda sa...

Tack så mycket för att ni kom idag, så underbart att träffas (som vanligt!). Kram Linda

FruNeroLindström sa...

Vilken härlig bukett. Och vad fin du blev i håret....trots det kalla vattnet ;)
Hoppas ni får en mysig alla <3 dag,
Kram Malin