..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/04/10

Tjena babushka!

Ett nytt halsband med en babushka och stämpeln Tjena.
Lite i protest mot all kärlek, lycka och sötsliskigheter som i regel står på mina andra halsband! ;-)

I dag är vi lediga jag och K. Vi har varit en sväng i centrum och K har fått en ballerinafrisyr med flätor i en knut. Inspirerad av på tjejer på cirkusen som hade en liknande fisyr.

Nu leker K i sitt rum och jag sitter utanför och pysslar ihop lite nya halsband.
Båda har det som ni förstår väldigt bra!

Kram Malin

4 kommentarer:

Hildas hem - Sofia sa...

Haha! Den är helt underbar och jag kan inte annat än att bli glad av den :)

Hoppas att din dag varit fin!
Kram Sofia

Toregårds lilla Lotta sa...

Fiiin!

Kram kram

ingalill sa...

Hahahaaaaa!!!!Härligt kul Malin!!!!
/kram

I mina gömmor sa...

Tackar ödmjukast! :-)