..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/07/08

Bröllop

Hej!
Åh vilket bröllop jag var på igår. Det var som om någon där ovan såg till att regnet som öste ned i förrgår magiskt nog slutade och endast några små stänk hamnade i brudens vackra krona. Precis som det ska vara för att brudparet ska få ett långt och lyckligt äktenskap!

Anna, dvs bruden, var så fin. Hon strålade verkligen och lika stilig var hennes man.
Bröllop kan lätt bli lite långtråkiga, tal på tal och ja...segt. Inte här inte! Det var banne mig det roligaste bröllopet jag varit på! Vi hade så kul, hela gamla tjejgänget var där och det brukar bli kul då!
Och oj vad vi dansade, eller dansade och dansade...studsade runt och bara hade så jädra kul kanske är en mer lämplig beskrivning. Kom hem med svarta fotsulor, efter halva kvällen åkte klackarna av och det blev barafotadans. Vilken underbar kväll...

Så Tack Anna och Magnus för ett otroligt perfekt bröllop!

M

1 kommentar:

Photo by Maria sa...

Det lät som ett underbart bröllop..

Kram Mia