..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/08/30

Gul Gris och en lapp.

Hej

Här kommer ett inlägg från en rejält förkyld bloggerska.
Har sovit bort förmiddagen och vilat resten av tiden.

Kajsa har varit väldigt rar och hjälpt till med både det ena och det andra.
När hon hade lekt färdigt med vatten kom hon på att hon ville ha in uteleksakerna så hon la in dem i tvättstugan och skrev en lapp. Praktiskt att kunna skriva!

Hon har blivit skolad i att leva överhygieniskt iom att det under en period, och delvis fortfarande, var nödvändigt för min hälsa. Att tvätta händerna direkt efter att man stiger in genom dörren är en självklarhet och likaså att aldrig lägga sig i min/vår säng med kläder på.

Den gula grisen hittade jag på en loppis, hela 5 kr fick jag ge för den.
Egentligen gillar jag inte gult i min inredning, inte alls så där skirt lantligt, men jag tyckte att den var charmig.

Kram M

1 kommentar:

FruNeroLindström sa...

Fy för att vara förkyld.
Men vilken häftig gris. Så söt på något fult vis, jättecharmig.
Krya nu på dig och hoppas du får en mysig Fredag, kram Malin