..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2012/08/11

Klä in ask

Hej

Skönt med lördag! Vi har haft en hemmadag och grejat.
Skruvat upp hyllor i köket och lekt med lego. En hel legostad byggde jag och Kajsa upp, riktigt roligt!

I går hamnade jag och två kollegor/vänner på Ullared! Vi handlade löjligt mycket limpistolslim och annat material till jobbet och sedan blev det en hel del till oss med.

På Panduro Hobby Outlet i Ullared sålde de kartongaskar med lock för bara 12 kr! Finns mycket roligt där så är man på Ullared så är ett besök där oundvikligt!
Jag valde att klä in min låda i Cardstock och lacka med decoupagelim. Ville få en lite mer tålig yta då den ska stå i köket med kryddor i.

I morgon ska jag visa er köket!

Kram Malin

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack! för igår, det var trevligt kram Sussie.

FruNeroLindström sa...

Men, det missade ju jag.
Var på Gekås i Torsdags.
Var ligger den panduro butiken?
Ska nämligen tillbaka närmare jul, så då måste jag ju dit!
Hoppas du får en skön Söndag, Kram

Photo by Maria sa...

Ge-Kås... Mmmm.. Älskar den butiken.. Man kan hitta allt till vettiga priser =)

panduro är jag inne på ibland men jag är ju ingen pysselmänniska, vilket jag skulle vilja vara.. Men ibland har de snyggt och billigt paketinslagspapper =)

Kram Mia

I mina gömmor sa...

Ullared är verkligen älska eller hata!

Det ligger till höger när man kör in på området.

Inte så bra att beskriva men kolla här så finns det en satellitkarta där man kan se Panduro i förhållande till Gkås. http://www.pandurohobby.se/Stores/se/Panduro%20Hobby%20Outlet-Ullared

Kram M

-------
Tack själv Sussie!

I mina gömmor sa...

www.pandurohobby.se/Stores/se/Panduro%20Hobby%20Outlet-Ullared