..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Blandat

I kväll innan tacksägelsegudstjänsten träffades vi hos moster Ingalill och åt och pratade. Alltid lika mysigt att komma dit, det känns rofullt och "hemma". I går fyllde hon år så vi uppvaktade henne med lite presenter. Några hade jag fixat ihop.

Altrad tändsticksask, fågelholk med godis i och ett doftljus som passar till asken.

Knutväska.

Kunde passa på och prova mina nya bokstavsstansar. På brickan står det MOSTER.
Under tiden jag sydde satt Kajsa en stund med sin stickning.


Tänkte visa några inredsningsguldkorn från Ingapinga.




När jag åkte hem kändes livet lite tungt. Då såg jag en underbar regnbåge i backspegeln . Det gick inte att fånga på fotot hur stark den var i färgen men det var nog den klaraste regnbågen jag sett. Kanske finns det lite hopp i alla fall.

Inga kommentarer: