..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/16

C-vitamin och lyxig fika.

När förkylningarna bara går runt i familjen får man försöka fylla på med c-vitaminer. Kiwi är både en vitaminbomb och gott samtidigt.


Medans K lekte med Pet Shop passade jag på att fika på ett gott Winerbröd som A köpte med hem. Den söta brickan med träbotten fick jag av mamma i födelsedagspresent.


Sedan var det dags för pyssel. Jag pysslade ihop två fröpåsar och K färglade blomsterbilder. Påsarna ligger på tork i ett fat på fot och jag tror att de ska få ligga kvar där.

Bilder på påsarna kommer när limmet har torkat.

Nu ska vi gå och träna på att snyta sig...spännande att ha vab!

Hej hopp!

2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

hej käre vän - så fint du har det - så snart jag så att du varit inne hos mig gick jag in här - härlig härlig ögonfröjd!
kram gisela

I mina gömmor sa...

Tack Gisela! Kram på dig med!