..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/16

Som en skänk från ovan

Är denna vackra möbel, men vad är det? En skänk, ett skrivbord eller något annat? Skulle vilja ha det som smink- och smyckesbord men just nu finns det ingen självklar plats att ställa den på.
Hittade den på antikladan.
Ska måla allt som är träfärgat vitt, fast lådhandtagen får nog vara som de är.




Tycker att det är snyggt med den skjutbara "dörren." Har ingen som helst aning om vad det kallas!

Medan jag klurar på var den ska få stå får den vara i växthuset. Längtar så tills det är dags att fixa iordning där ute! Nu ligger allt i vila.



I den gamla barnsängen övervintrar rosor och murgröna med bubbelplast och frigolit som täcke och madrass.

I dag har jag VAB, hittills har vi spelat spel, tittat på smyckesdelar på nätet och spelat datorspel. Allt efter K:s önskemål. Efter lunchen ska vi båda krypa ned i sängen och vila.

Kramar från Malin

1 kommentar:

Anonym sa...

skjutdörren kallas jalusi, trä jalusi närmare bestämt, jag hade ett sådant bord som liten...
kram petra