..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Längtan till advent

Med frosten kommer längtan till att adventspynta! Skira vita och silvriga dekorationer, gröna kvistar och vita ljus. Jag tycker det är den bästa tiden, förväntan och förberedelser. Skulle kunna tänka mig att strunta julpyntet, bara ställa fram favorittomtarna och en minigran i en zinktunna.Kajsa längtar till adventskalendern, att få öppna ett litet paket var dag. I år har jag köpt en legosats med 24 små paket i, gubbar och lite andra smågrejer. Blir nog uppskattat. Kommer bli lite annat med, små söta saker!

På Rusta finns dessa fina julgransdekorationer, visst är de vackra! Vill helst redan nu fylla mitt nya silverfat med mossa, kulorna och gnistrande konstgjord snö men får hålla mig tills december!

Inga kommentarer: