..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Pigg dag

Idag har jag haft en riktigt pigg dag, har varit nästintill förlamande trött sista tiden så det gör att jag uppskattar det desto mer!
Jobbat och sedan var jag tvungen att ombesiktiga bilen, den gick igenom. Gött så slipper jag fundera mer på att hinna innan körförbudet träder in! När vi ändå var i trakterna hoppade vi in på Returen. Hittade två silverbrickor och massor av mazarinformar i olika storlekar och former. Har letat efter en liten bricka att ha under små glasskålar med mina örhängen i, hittade en för 10 kronor. När den hade putsats upp var den perfekt.

Bricka nummer två hade så vacker form.


I morgon ska jag göra en cellceptkoncentration. Hoppas på att kunna sänka dosen för jag mår verkigen kass av den medicinen. Jag tror att det är den som gör mig trött, har mått mycket sämre sedan efter avstötningen och det var då den återinsattes och dessutom i mycket högre dos.

Nu sover Kajsa och jag och A ska sätta oss och äta en god pizza!

Inga kommentarer: