..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/02/10

Traderafynd!

I dag kom min fina våg som jag fyndade på tradera för en liten peng. Förvandlades till en ljusstake för ljus kan man inte få nog av nu när kvällarna helt plötsligt blivit väldigt mörka.
Nu väntar jag på våg nummer 2 som även den är på väg till oss. Den är en mer typsik hushållsvåg. Själva vågfatet ska jag fylla med kuddmossa, tulpanlökar och ljus.


Skulle stängt på jobbet idag men K fick helt plötsligt feber. Jag fick vabba och Kajsa fick hoppa över föreställningen som hon skulle gått på. Tobbe Trollkarl och Mojje. :-( Inga glada miner. Vi fick mysa till det här hemma i stället och äta glass i stora lass.
Som tur var kunde Suss stänga istället för mig, tack för det!

Nu tar vi helg och svärfar kommer hit och äter med oss. För övrigt blir det en väldigt lugn kväll...måste ju ladda för morgondagen!

Trevlig helg!

Inga kommentarer: