..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/04/11

Lite efter bäst före datum.

Visst kan man känna sig så ibland, som en frukt som passerat bäst före datum. Liksom lite torr och skrynklad och aningens kantstött. För att råda bot på detta och på vinterblekheten slängde jag på Vichy brun utan sol. Väldigt smidigt då det var en våtservett som man bara stök med över ansiktet. Så nu väntar jag på resultatet, ska jag bli vackert brun eller orange? Vardagsdramatik på hög nivå!

Något mer som passerade bäst före datumet var rosen A fick när han fyllde år. Den hade torkat så fint i vasen så den fick hänga kvar lite till. På ett pyttelitet silverfat fick den förgylla hyllan.

Hej hopp!

2 kommentarer:

Jenny sa...

Hej Malin!
Hoppas du blev vackert brun i ansiktet:)

Vilket fint stilleben med den torkade rosen!

kraam Jenny

I mina gömmor sa...

Hej
Ja det blev faktiskt rätt bra! En nyans brunare och därmed lite gladare!
Kram!