..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/04/12

Regn och små solar.

När regnet faller hela dagen får man liva upp sig med
att titta på de små solarna i fönstret.


Kruka från Ullared.

Mitt brun utan sol test gick bra, jag är en nysans brunare och det är inte orange. Kommer köra med detta i sommar för att slippa vara likblek. Har sagt det sedan transplantationen men när sommaren kommer och det blir en massa kletande med solfaktor 50 varje dag så vill man helst vila huden när kvällen kommer. Fast i år SKA jag anstänga mig lite mer så att jag ser piggare ut!

Jag måste säga att jag mår bra nu! Jag verkar ha hämtat mig efter allt så att jag är inte längre så där trött på eftermiddagrna. Skönt att känna att det finns lite energi kvar i kroppen efter jobbet.

Trots att livet ibland slänger en hit och dit känner jag mig så lycklig!
Jag har allt jag önskar mig.

3 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

Kära Malin - visst är det underbart att kunna säga att "jag har allt jag önskar"
Trots en del besvärliga "kors" på ryggen så er jag med i klubben som säger precis som du - Jag har allt jag önskar!
Lifvet är gott att ha!

Anonym sa...

Åh, vad jag blir glad! Om du är lycklig så smittar det av sig på mig, så är det när det gäller en av de viktigaste människorna i ens liv. Kram från systeryster

I mina gömmor sa...

Skafferiet: Visst är det det! Hoppas att lille L mår bra!
Kram på dig och familjen!

Syster: Puss!