..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/05/28

Jag älskar Antikladan!!!

Åh vad mycket vackert det fanns på Antikladan idag, jag hade lätt kunnat inreda ett helt hem med möbler och prylar därifrån. När jag går där så tänker jag på alla stackare som inte hittat dit, bor ni i närheten och gillar lantligt, shabby chic, 50-tal och att fynda så måste ni ta en helgtur dit!

I dag var jag sparsam med handladet, det är fullt här hemma.
En vas hittade jag i en ljuvlig grön färg. Den gör sig inte helt på fotona för färgen blir gråare på bild.


När jag bodde i Alingsås köpte jag ofta ett fång med rosor. Det gör jag i princip aldrig nu men idag kände jag att jag verkligen var värd en härligt rosa bukett! Helt enkelt bara för att jag hade lust!

K:s kalas gick bra, fullt ös hela tiden. Så nu ligger två trötta föräldrar i soffan och bara degar.

Hej på er!

2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

åh Malin så fin vas! Det måste vara en Uppsala/Ekeby - möjligen en Anna-Lisa Thompson.
Helt underbar med de vackra rosorna.
Kram gisela

I mina gömmor sa...

Kul, hade ingen aning om vad jag köpte. Tack för infon!
Kramis