..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/14

Attans och aj!

Den där irriterade förkylningen har övergått till en dundrade öronvärk! Det värker och spänner så att det känns som att öronen ska sprängas. Det går inte att ligga ned så att fortsätta sova är inget alternativ så nu sitter jag i soffan och tycker synd om mig själv och väntar på att de dubbla panodiltabletterna jag nyss tog ska börja verka. Det är så att jag vill att det ska värka hål så att jag slipper det onda men det känns inte som det brukar när jag har öroninflammation.

Ögonen är svåra att hålla uppe så jag ska prova att palla upp huvudet med en massa kuddar i sängen.

Kram malin

2 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Nämen usch och fy. Två på jobbet har haft någon skum hörselgångs inflammation nu, så bara det inte är något otäckt som går.
Krya på dig och hoppas verkligen det går över snabbt.
Kram

I mina gömmor sa...

Ja det går en massa grejs här med! Fast jag är glad att det inte är magsjuka som också finns/fanns på jobbet!

Kram