..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/15

Fin present

Jag blev väldigt glad och förvånad när jag fick en present av en flicka som slutade på min
 fritidsavdelning för att gå över till äldrefritids.
Hade inte ens tänkt tanken att någon skulle uppvakta så jag blev så glad!
I paketet fanns den här underbara plåtburken från PB home.
Kunde inte varit bättre för jag har inte haft någon fin burk till mitt te.


Jag är fortfarande förkyld och skrultig men jag kunde tryckutjämna! Tänk vad lycklig man kan bli över att slippa tryck i öronen. Har sovit bort hela dagen och bara pliktskyldigt gått upp för att hämta K på förskolan och kvällen kommer spenderas liggandes i soffan.
Ska försöka äta allt jag kan för vikten rasar snabbt och jag har inget att ta på. Så en stor skål med blandade onyttigheter och en gräddig sås till pastan så får vi se om jag återhämtar mig!

Kram Malin
(Hoppas att alla kollegor haft en underbar dag i dag, inte aaaaalls deppig över att jag missade allt kul vi skulle ha i dag! )

2 kommentarer:

Gisela Testmann sa...

I bland blir man bara glad - eller hur :-)
Hoppas du har det bättre i dag - här skiner solen!
bästa torsdagen ever till dig
kram gisela

I mina gömmor sa...

Verkligen!
Jag mår bättre idag, lite piggare men hostig men som sagt-det går åt rätt håll!

Kram och en ha en fin kväll!