..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/16

Ciabatta tack.

Åh vad jag är sugen på en ciabatta med salami, brieost, tjockt med smör, sallad, och paprika! Ett stort glas iskall apelsinjuice till det och jag skulle hoppa av glädje! Bra att aptiten kommit tillbaks och att jag känner smaker igen. Som tur är kommer mig älskling hem i kväll så han har lovat att handla åt mig.

Snacka om att känna sig onyttig när man är sjuk, vila i soffan, vila i sängen och sedan
 dagens stordåd...duscha! Fast det är väl så man blir frisk antar jag, känner mig lite piggare i dag så det är nog på väg åt rätt håll!

Äh, jag har verkligen inget vettigt att skriva, det händer inte mycket just nu!

Kram på er!

3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Sitter och väntar på att middagen i ugnen ska bli klar, så detta inlägget var INTE snällt, nu vill jag med ha cibatta. Åh vad gott det skulle va, man kan riktigt känna hur den skulle smaka med dina tillbehör.
Vilken underbar te ask med, hur söt som helst ju.
Skönt att höra med att det verkar gå åt rätt håll, underbart. Hoppas lite mer helgsvila gör underverk så du kan hoppa ur sängen pigg och kry på Måndag.
Kram Malin

I mina gömmor sa...

:-) Då är morgondagens middag bestämd då!
Ja jag blev så glad för asken!

Kram!

Hildas hem - Sofia sa...

Att börja längta efter mat när man varit sjuk är ett gott tecken! :)
Hoppas att du är på benen snart igen!

Jag önskar dig en fin fredag!
Kram Sofia