..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/06/05

Liten korg

Hej på er!

Vad gör ni i värmen? Själv smågrejar jag faktiskt inne. Byter ut lite pryttlar och flyttar saker hit och dit.
K leker hos en kompis och A klipper gräset så det är lugnt och stilla i huset. I bland kan ensamheten vara skön, kanske just för att den är tillfällig.

När jag var på Balders Hage i Alingsås hittade jag en liten trådkorg. Tyckte att den var söt som den var men lite torkade rosor och en näsduk gjorde den än vackrare. Har haft svårt för torkade blommor men nu börjar jag tycka att de på rätt ställe kan vara fina.

Har ni också fallit för luffarslöjd?

Kram Malin

2 kommentarer:

Anneli sa...

Snyggt!
Som du säger....torkade rosor på rätt plats så blir det jättefint.
Korgen var mysig, så användbar.

Ha en fin dag i solen.
Kram Anneli.

I mina gömmor sa...

Ja den är så lagom stor, du får skaffa en du med som bor nära Balders Hage!
Du hade stängt sist jag var i Asås, hoppas på bättre lycka nästa gång.

Kram