..........................Lämna gärna ett spår när du besöker mig, det gör mig så glad!............................



2011/07/07

Grå toner.

Hej
I dag har jag och K haft mamma/dotterdag och myst. Vi har lekt på en lekplats, fikat, köpt väldigt glittriga skor till lilla damen och ätit på Mackedonken.


Dessutom klappade vi djuren i Nolhagaparken och promenerade runt och hittade
 skulpturer att peta näsan på!



Vi hittade en dikt...

När vi hade ätit färdigt och skulle gå till bilen öste regnet ned. Kan inte minnas när jag sist sprang i ett ljummet sommarregn! Som vuxen har man så ofta ett paraply. Man borde lämna paraplyet hemma mer ofta!


Ytterligare en skön semsterdag!

Kram Malin

3 kommentarer:

FruNeroLindström sa...

Låter som en riktigt mysig dag.
Visst är sommarregn ljuvligt på något magiskt vis när man hamnar mitt i det. Minns förra året när maken och jag var ute på promenad och möttes av en galen regnskur.
Slutade med att jag lyckligt hoppade i varje vattenpöl (var ju ändå dyngsur) som ett litet bar....undrar varför man egentligen "måste" sluta med sådana underbara saker när man växer upp. Är verkligen en frihetskänsla som ger otrolig glädje för själen.
Ha en mysig Torsdagkväll,
Kram Malin

Helena sa...

Härliga semester va, njuter för fulla muggar här också, dock inget regn här så långt ögat kan nå :)
Ha så sköna fortsatta semesterdagar!
Kram Helena

Gisela Testmann sa...

Alla ungar gillar sommarregn - små eller stora - det kvittar ;-)
Så fina skor - fårstår att tjejen är nöjd! :-9
Ha det riktigt bra kära Malin
kram gisela